phoneRed 03142414594-5

smartphone 09133187343

redsms  500097777777000

بوته ریختگری

settings.pngامروزه فروش ضایعات فلزی ، قراضه آهن و براده آهن و برده مس و چدن و ... بازار پر رونقی دارد. به گونه ای که دیگر  نباید از دیدن همسایه تان که مقداری قراضه آهن در دست و مقداری در انباری پنهان نموده است تعجب کنید!

جمع آوری و خرید و فروش قراضه آهن و ضایعات فلزی در گذشته  شغلی بود که افراد به عنوان آخرین گزینه به آن فکر میکردند ، اما امروزه همه چیز تغییر کرده است.

فهرست محتوا

 

چرا افراد ضایعات فلزی جمع میکنند

 

بازار ضایعات فلزی امروزه با گذشته تفاوت های بسیاری داشته است ، قیمت خوب ضایعات آهن و .. ، در درسترس بودن انواع و اقسام قراضه های آهن و ضایعات فلزی دیگر در اطراف و وجود خریدار خوب و دست به نقد از عواملی است که امروزه بازار جمع آوری ضایعات فلزی بسیار داغ تر از گدشته است .

برای جمع آوری ضایعات فلزی نیاز نیست راه دور بروید یا دور شهر را بگردید، کافی است به اطراف خود بهتر دقت کنید ، انواع قوطی های کنسرو ، رب و کمپوت ، یک یخچال قدیمه بلااستفاده ، لاشه یک ماشین تصادفی یا فرغون قدیمی همگی از موارد آهن قراضه و ضایعات فلزی محسوب می شوند.

اگر شغل شما به گونه ای باشد که پلیسه آهن ، پلیسه چدن و یا پلیسه مس ضایعات داشته باشید که کار شما بسیار راحت تر می شود.

خریدار ضایعات فلزی

 

چرا باید ضایعات فلزی را بازیافت کنیم

 

بازیافت و اهمیت آن امروزه برای همگان واضح و مشخص است ، تولید زباله امری ضد زیستی ، پر هزینه و مخرب است در حالیکه با بازیافت میتوان همه چیز را از اول شروع کرد ! بازیافت پلیسه آهن و براد چدن میتواند دوباره شبیه به چیزی که دوستش دارید کنار شما بنشیند!

چه ضایعاتی برای بازیافت مناسب هستند

 

ضایعات خودرو ، ضایعات لوازم خانگی ، پلیسه آهن ، براده چدن ،انواع آهن قراضه ، براده های فلزی ، و هر شی فلزی که دور از آلودگی های چسبناک و خیس و یا پلاستیکی باشند به منصفانه ترین قیمت خرید ضایعات فلزی  ، به فروش می روند .

برای اطلاع از قیمت روز ضایعات فلزی وخرید درب کارخانه ضاعات فلزی  بدون واسطه با شرکت کوششگران اصفهان تماس بگیرید.

 

ضایعات را به چه کسانی بفروشیم

 

 خریدار دست به نقد ضایعات فلزی کم نیست ، اما بهتر است در این بین دست واسطه ها را کوتاه کنید تا بهترین خریدار ضایعات فلزی را پیدا کنید ، خریداران ضایعات فلزی عمدتا از بین کارخانه جات ذوب و ریخته گری آهن می باشند و در فولاد های الیاژی و آند یوک استفاده می شوند. 

برای اطلاع از قیمت های ضایعات فلزی و فروش ضایعات به کارخانه ، بدون واسطه با  بهتری قیمت تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت روز ضایعات فلزی 

قیمت  براده آهن و قراضه آهن و مس و چدن نیز مثل دیگر فلزات ، بصورت روزانه دارای نوسان قیمت می باشد ، لذا قیمت آنلاین ضاعات فلزی ، چندان معتبر و واقعی به نظر نمی رسد ، لذا بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق هر کیلو ضایعات آهن و قراضه های فلزی تماس بگیرید

تماس با ما

placeholder 1 آدرس کارخانه:  اصفهان, شهرک صنعتی علویجه,  بلوار اصلی,  نبش خیابان هفتم

placeholder 1 آدرس دفتر:  اصفهان, شهرک صنعتی محمودآباد, خیابان ششم, اولین ساختمان دست چپ.

phone symbol of an auricular inside a circle22 تلفن: 5-42414594-031

smartphone22 موبایل1: 09133187343

smartphone22 موبایل2: 09131118251

wsms   سامانه پیامکی : 500097777777000