phoneRed 03142414594-5

smartphone 09133187343

redsms  500097777777000

بوته ریختگری

settings.png آند یوک که به عنوان براکت نیز شناخته می‌شود، می‌تواند با ریخته‌گری فولاد از ضایعات فولادی ساخته شود. برای جوشکاری صفحات فولادی معمولاً از فولاد استفاده می شود.هر بازو از بدنه مذکور امتداد یافته و به یک آند کربن متصل است . هر بازو همچنین شامل یک سطح مقطع کاهش یافته است ، مشخصه آند یوک بدین صورت است که سطح مقطع کاهش یافته گفته شده حداقل یک سوراخ را شامل می شود

 

آند یوک (Anode Yoke)

فهرست

 

آند یوک که به عنوان براکت نیز شناخته می‌شود، می‌تواند با ریخته‌گری فولاد از ضایعات فولادی ساخته شود. برای جوشکاری صفحات فولادی معمولاً از فولاداستفاده می شود.

 

برای ریخته گری، فولاد کم کربن (C max 0.25٪) برای هدایت بهتر بیشتر استفاده می شود.

شرکت کوششگران اصفهان دارای خط تولید پیشرفته ریخته گری فولاد شامل آزمایشگاه آنالیز شیمیایی و مکانیکی است. پس از ریخته‌گری با فناوری EPC، یوک‌ها تمیز، ماشین‌کاری، عملیات حرارتی و سند بلاست می‌شوند. 

تماس با ما

placeholder 1 آدرس کارخانه:  اصفهان, شهرک صنعتی علویجه,  بلوار اصلی,  نبش خیابان هفتم

placeholder 1 آدرس دفتر:  اصفهان, شهرک صنعتی محمودآباد, خیابان ششم, اولین ساختمان دست چپ.

phone symbol of an auricular inside a circle22 تلفن: 5-42414594-031

smartphone22 موبایل1: 09133187343

smartphone22 موبایل2: 09131118251

wsms   سامانه پیامکی : 500097777777000

موارد استفاده آند یوک:

برای استفاده در یک سلول الکترولیتی برای تولید الکترولیتی آلومینیوم (آلومینیوم) با استفاده از فرآیند هال-هروولت.

آند یوک2

 

آند یوک دارای قسمت بالایی برای اتصال با میله آند با بی متال و همچنین 2، 3، 4، 6، 8 پایه (پایه) با طرح های مختلف است. برای اتصال قوی تر با میله آند، قرار دادن رانر در قسمت بالایی یوک مجاز نیست.

هر بازو از بدنه مذکور امتداد یافته و به یک آند کربن متصل است . هر بازو همچنین شامل یک سطح مقطع کاهش یافته است ، مشخصه آند یوک بدین صورت است که سطح مقطع کاهش یافته گفته شده حداقل یک سوراخ را شامل می شود،که در حداقل یک وجه محیطی قرار دارد بازوی مذکور. باله ها ممکن است روی سوراخ خرد برای اتصال به آند ارائه شوند. بازوهای آند یوک و خود آند ممکن است با یک لایه آلومینا مقاوم در برابر حرارت یا حمام خرد شده پوشانده شوند.

ویژگی ها
  • فولاد کم کربن
  • رسانایی الکتریکی عالی
  • کنترل کیفیت دقیق
  • NDE تست شده است

آند یوک

پارامترهای فنی آند یوک

 

Material
Low carbon steel
Dimension
Per Buyer's Requirement
Surface Treatment
R 12.5 or Per Buyer's Requirement

 

شرکت کوششگران اصفهان واقع در شهرک صنعتی علویجه  در زمینه یوک آند پیش پخت (آند خرد) الکترولیز آلومینیوم با استفاده از خط تولید حرفه ای پیشرفته (خط EPC) و آزمایشگاه اندازه گیری و آنالیز فیزیک و شیمی نیز فعالیت دارد. ما از کوره قوس الکتریکی الکترود (کوره الکتریکی با فرکانس متوسط) و فینینگ خاکی کمیاب استفاده کرده‌ایم که کمترین هواسنجی و ناخالصی را در فولاد ذوب شده تضمین کرده است، بنابراین هدایت الکتریکی بهتر و مقاومت الکترونیکی کمتری را به دست می‌آوریم. این محصول می تواند با استفاده از فناوری پیشرفته الگوی شن و ماسه خشک EPC فشار منفی، استفاده از کوره خودکنترل تناژ بزرگ برای درمان پیری، و با استفاده از ساینده ها برای تقویت و تمیز کردن سطح، به ویژه قسمت تل های فولادی، درخشش فلزی را در معرض دید قرار دهد. که می تواند مستقیماً به جای تمیز کردن استفاده شود و باعث صرفه جویی در وقت، کار و هزینه کاربران می شود. استفاده از ماشین های ابزار ویژه برای پردازش عملیات ماشینکاری. نیاز تکنولوژی:مواد با توجه به نیاز مشتری ریخته گری با استفاده از کنترل دستی. سطح صاف، ساختار فشرده داخلی، عاری از عیوب مانند تخلخل سوراخ سوزنی، سرباره، ترک، قطب گاز و جمع شدگی و غیره. سایز چنگک های فولادی بر اساس نقشه ارائه شده توسط متقاضیان تولید می شود.