phoneRed 03142414594-5

smartphone 09133187343

redsms  500097777777000

بوته ریختگری

ضایعات فلز فولاد یا استیل بازیافت شده را می‌توان طی فرآیندی با استفاده از کوره قوس الکتریکی به ابزار باکیفیت‌تر تبدیل کرد. فولاد ضدزنگ یا استیل را نیز می‌توان به‌همین صورت ساخت. ضایعات مس را نیز می‌توان با پروسه‌ای مشابه فولاد از جمله فرآیند انفجار و کوره‌های بازتابی، به محصولاتی دیگر تبدیل کرد. ضایعات آلومینیوم را نیز می‌توان با دمای پایین‌تری نسبت به آلومینیوم خالص ذوب کرد بنابراین فرآیند تبدیل آن‌ها نیازمند صرف انرژی کمتری است. البته این مسئله تقریبا درباره تمامی فلزات و آهن آلات بازیافت‌ شده صادق است. بازیافت آهن آلات و ضایعات فلزی تنها باعث صرف انرژی کمتری شده بلکه دی‌اکسیدکربن کمتری نیز تولید می‌شود. با این‌کار از محیط‌ زیست نیز حفاظت شده و از نظر اقتصادی نیز در فرآیند تولید صرفه‌جویی خواهد شد.

چه فلزاتی بازیافت پذیرند

در مراکز بازیافت اغلب خرده‌های مسی،فولاد، آلومینیوم، برنج، آهن آلات و انواع سیم بازیافت می‌شود. اما هر مرکز بازیافت مخصوص آهن آلات سیاست‌های خاص خود را دارد و در ازای دریافت خرده‌های فلزی مشخصی به شما پول خواهند داد. می‌توانید با مراکز بازیافت فلزات و آهن آلات شهر خود تماس گرفته و از انواع خرده فلزاتی که بازیافت می‌کنند مط7493765 Close up of scrap metal chips Stock Photo recyclingلع شوید.
 
 

قیمت روز ضایعات فلزی

 

57575869

چه فلزاتی را می توانیم برای بازیافت بفروشیم؟

انواع فلزات یعنی براده آهن ، براده چدن ، پلیسه چدن ،  را می‌توانید در مراکز بازیافت فلزات به قیمت بسیار خوبی بفروشید. فلزات آهنی ارزش چندانی ندارند اما مراکزبازیافت فلزات آن‌ها را نیز از شما در یافت خواهند کرد و در قبال آن‌ها مبلغی به شما پرداخت خواهد شد.

 

مرکز خرید و فروش ضایعات 

شرکت کوششگران اصفهان مستقر در شهرک صنعتی علویجه خریدار انواع ضایعات فلزی ، چدنی ،ضایعات فولادی ، ضایعات آهن ، ضایعات چدن ، براده چدن ، براده آهن  و پلیسه چدن می باشد.

منصف ترین خریدار انواع ضایعات فلزی ، ضایعات چدن ، ضایعات آهن .

خریدار مستقیم ضایعات فلزی بدون واسطه درب کارخانه  09133187343

مراقب جمع‌آوری ضایعات فلزی که قصد فریب شما را دارند باشید.

علاوه بر آماده کردن درست باید آهن آلات باارزش را از آهن آلات کم ارزش جدا کنید. باید با مراکزی معامله کنید که قدر خدمات شما را دانسته و قصد فریب شما را نداشته باشند و به اصطلاح سر شما کلاه نگذارند. مالکان این مراکز افراد متفاوتی هستند پس قبل از اقدام به فروش آهن آلات قراضه خود به اولین مرکز جمع‌آوری ضایعات فلزی باید در مورد کارکنان و یا صاحب آن و رفتار و نحوه انجام معاملات تحقیق کنید.

بسیاری از این مراکز به روشنی خواسته‌ها و قیمت‌های خود را اعلام می‌کنند و از شما می‌خواهند که قبل از تحویل ضایعات فلزی خود آن‌ها را به درستی تفکیک کنید و در مقابل هر فلزی قیمت خاصی را به شما پیشنهاد خواهند داد. اما برخی دیگر نیز جواب صریح و درستی به سوالات شما نداده و قصد دارند فلزات اوراقی شما را به قیمت کمتری از شما بخرند. بنابراین بسیار مهم است که مرکزی را برای معامله انتخاب کنید که بیشترین قیمت را به شما ارائه داده و قصد فریب دادن شما را نداشته باشد.

 

در مورد ارزش آهن‌آلات قراضه خود تحقیق کنید تا دچار اشتباه نشوید


اگر در جمع آوری آهن آلات قراضه تازه‌ کار باشید ممکن است فکر کنید که محموله‌‌ی شما از باارزش‌ترین فلزات اوراقی تشکیل شده است اما با مراجعه به مراکز جمع‌آوری ضایعات فلزی متوجه خواهید شد که اشتباه کرده‌اید. این اشتباه می‌تواند نتیجه لخت نکردن سیم و کابل مسی یا آلومینیومی باشد زیرا قیمت این فلزات در حالت خالص و یا با پوشش پلاستیک تفاوت بسیاری دارد. در صورت ارتکاب این اشتباه پول دریافتی شما بسیار کمتر خواهد بود و آن موقع است که متوجه اشتباه خود می‌شوید. بنابراین از نوع ضایعات فلزی موجود در محموله خود اطمینان کامل حاصل کنید و آن‌ها را بر اساس ارزش از هم تفکیک کرده و مرتب کنید.
در مورد استیل ضد زنگ نیز باید بدانید که این فلز انواع و درجه‌بندی‌های متفاوتی دارد. در این آلیاژ فلزی از نیکل استفاده شده است و میزان ارزش آن را با توجه به درصد نیکل به کار رفته در آن اندازه‌گیری می‌کنند. بهتر است در این مورد نیز از مرکز خرید ضایعات فلزی که با آن کار می‌کنید مشورت کنید. در مورد سیم و کابل مسی نیز باید همین کار را انجام دهید زیرا مس نیز درجات متفاوتی دارد که قیمت آن‌ها با هم تفاوت دارد.

مرکز خرید و فروش ضایعات 

شرکت کوششگران اصفهان مستقر در شهرک صنعتی علویجه خریدار انواع ضایعات فلزی ، چدنی ،ضایعات فولادی ، ضایعات آهن ، ضایعات چدن ، براده چدن ، براده آهن  و پلیسه چدن می باشد.

منصف ترین خریدار انواع ضایعات فلزی ، ضایعات چدن ، ضایعات آهن .

خریدار مستقیم ضایعات فلزی بدون واسطه درب کارخانه  09133187343

 

Recycling of metals